Calculu di a resistenza à a trazione di i bulloni

38a0b9234

Capacità portante = forza x area

U bullone hà una filettatura di vite, a sezione trasversale di u bullone M24 ùn hè micca una zona di cerchju di diametru di 24, ma 353 mm quadrati, chjamata area effettiva.

A resistenza à a trazione di i bulloni ordinari di classe C (4.6 è 4.8) hè 170 N/ mm²
Allora a capacità portante hè: 170 × 353 = 60010N.
Sicondu a tensione di a cunnessione: divisu in fori ordinari è à cerniera. Per centu di forma di a testa: anu testa esagonale, testa tonda, testa quadrata, testa svasata è cusì. A testa esagonale hè a più cumunamente aduprata. A testa svasata hè generalmente aduprata induve hè necessaria a cunnessione.
U bullone di cavalcata (o bullone à cavalcata) hà u nome inglese "u-bolt", una parte micca standard, a so forma hè in forma di U, dunque hè ancu cunnisciutu cum'è bullone in forma di U. E duie estremità di u filu ponu esse cumminate cù u dadu. Hè principalmente adupratu per riparà tubi cum'è tubi d'acqua o piastre cum'è a molla di una vittura. Per via di u modu di riparà cose cum'è e persone chì cavalcanu cavalli, hè chjamatu bullone di cavalcata. Sicondu a lunghezza di u filu, si divide in duie categurie: filu pienu è filu micca pienu.
Sicondu a filettatura, i denti sò divisi in duie categurie: denti grossi è denti fini. I denti grossi in i bulloni ùn sò micca visibili. I bulloni sò classificati in 3.6, 4.8, 5.6, 6.8, 8.8, 9.8, 10.9 è 12.9 secondu u gradu di prestazione. I bulloni sopra u gradu 8.8 (cumpresu u gradu 8.8) sò fatti d'acciaiu à bassu carbone o d'acciaiu à mediu carbone è anu subitu un trattamentu termicu (tempra è rinvenimentu). Sò generalmente chjamati bulloni d'alta resistenza è quelli sottu à u gradu 8.8 (escludendu u gradu 8.8) sò generalmente chjamati bulloni ordinari.
I bulloni ordinari ponu esse divisi in gradi A, B è C secondu a precisione di pruduzzione. I gradi A è B sò bulloni raffinati è i gradi C sò bulloni grossi. Per i bulloni di cunnessione di strutture in acciaio, salvu indicazione specifica, generalmente, i bulloni grossi ordinari di classe C

Data di publicazione: 15 d'ottobre di u 2019