Bucket Teeth Guide-How à sceglie u dirittu Bucket Teeth

Sceglie i denti giusti per u vostru bucket è u prughjettu hè cruciale per travaglià in modu efficiente è minimizzà i tempi di inattività.Segui a guida sottu per determinà quale denti di bucket avete bisognu.

excavator-bucket-teeth-500x500

Stile di Fitment

Per sapè quale stile di denti di bucket avete attualmente, avete bisognu di truvà u numeru di parte.Questu hè nurmalmente nantu à a superficia di u dente, in u muru internu o in u latu posteriore di a sacchetta dentale.Se ùn pudete micca truvà u numeru di parte, pudete travaglià cù u stilu di l'adattatore è / o u sistema di pin è retenu.Hè un pin laterale, pin centru o pin superiore?

Taglia di l'adattazione

In teoria, a dimensione di l'adattamentu hè uguale à a taglia di a macchina.Questu pò esse micca u casu se u bucket ùn hè micca pensatu per quella dimensione specifica di a macchina.Verificate stu graficu per vede i stili di adattazione cù a taglia curretta di a macchina è a dimensione di l'adattamentu.

Pin & Retainer Size

U megliu modu per determinà a dimensione di a vostra misura hè di misurà i pins è i retainers.Quessi dopu esse fabbricati cù misure più precise chè i denti stessi.

Taglia di tasca di denti

Un altru modu di travaglià a dimensione di i denti chì avete hè di misurà l'apertura di a sacchetta.A zona di sacchetta hè induve si mette nantu à l'adattatore nantu à u bucket.Questa hè una bona opzione per piglià e misurazioni da quandu hà un usu minimu durante a vita di u dente di bucket.

Applicazione di scavà

U tipu di materiale chì scavà hè un fattore enormu in a determinazione di i denti ghjusti per u vostru bucket.À eiengineering, avemu cuncepitu diversi denti per diverse applicazioni.

 

Custruzzione di denti

i denti di bucket eiengineering sò tutti i denti Cast chì sò fatti di ferru duttile austempored è trattati termicamente per offre a massima resistenza à l'usura è l'impattu.Sò forti è ligeri in u disignu è l'auto-sharpening.Puderanu durà quasi quant'è i denti forgiati è sò significativamente più prezzu - facenu più ecunomicu è costu efficace.

 
I nomi Cat, Caterpillar, John Deere, Komatsu, Volvo, Hitachi, Doosan, JCB, Hyundai o qualsiasi altri produttori di equipaggiamenti originali sò marchi registrati di i rispettivi produttori di equipaggiamenti originali.Tutti i nomi, descrizioni, numeri è simboli sò usati solu per scopi di riferimentu.


Postu tempu: Apr-06-2022