U flussu di prucessu di fabricazione di denti di bucket

U dente di bucket di escavatore hè una parte impurtante di escavatore.Simile à i denti umani, hè ancu una parte di usu.Hè una cumminazzioni di denti di bucket cumpostu di basa di denti è punta di denti, è i dui sò cunnessi da pin shaft.Because a parte di fallimentu di usu di denti di bucket hè a punta di i denti, finu à chì a sustituzione di una punta.

Flussu di prucessu di denti di bucket: fusione in sabbia, forgiatura, fusione di precisione.

Casting in sabbia: u costu più bassu è u nivellu di prucessu più bassu è a qualità di i denti di bucket cà a fusione di precisione è a fusione di forgiatura.
Forgiatura die casting: u costu più altu è a megliu tecnulugia è qualità di denti di bucket.
Casting di precisione: costu moderatu, ma esigenze assai strette nantu à e materie prime, u livellu di prucessu hè ancu relativamente altu.Alcuni denti di bucket di precisione di casting per via di a carica di a so resistenza à l'usura è di a qualità ancu megliu cà forgiatura di denti di bucket di casting. bucket tooth hè a tecnulugia di fabricazione mainstream in u mercatu.

U muffatura di denti di bucket hà bisognu di una seria di prucessi cumplessi, ma a forgiatura di diatermia hè a parte più impurtante di u prucessu di formatura di denti di bucket, a forgiatura di diatermia pò esse cumpletata scegliendu l'equipaggiu di riscaldamentu per induzione di frequenza media.

https://www.china-bolt-pin.com/

000_副本2


Tempu di post: 21-novembre-2019