Applicazione di pin di dente di bucket

Bucket tooth pin hè una parte di assai machini à cuntene, cù sta parte bucket denti pò ghjucà un bonu travagliu, à u listessu tempu sta parte hà parechji mudelli diffirenti, cum'è Komatsu Tooth pin, Caterpillar pin dente, pin dente Hitachi, Pin di denti Daewoo, Pin di denti Kobelco, Pin di denti Volvo, Pin di denti Hyundai, etc., in l'usu di u tempu, deve esse sceltu secondu e esigenze di usu.

Komatsu bucket denti pin durante a fabricazione, in ordine per fà lu cù bona funziunalitati, cusì i parti currispundenti à a so fabricazione, i parti currispundenti casting di u so propiu, cusì chì i pezzi sò casting muffa, quandu nantu à u prucessu di casting, vi purterà nantu à u. nurmalizing apprupriatu, effittivamenti migliurà i parti di urganisazione, oltri a lu funziunamentu, stu à un certu puntu, pò effittivamenti migliurà a vita serviziu di u pruduttu.

Ambiente d'usu sfarente, richiede ancu l'usu di diverse pinne di denti di bucket, perchè in a faccia di l'ambiente sfarente, l'usu di i denti di bucket sò diffirenti. , finu à chì l'usu di bocca piatta hè ok, s'ellu hè di scavà bloccu di carbone, duvete aduprà tipu TL, stu tipu di efficienza più altu, a forma di bloccu hè megliu.Per via di a forma sfarente di a punta di u dente, qualchì volta una cunnessione diversa. mudelli sò usati.

 

00

 

 


Tempu di Postu: Apr-13-2022