Bulloni di trasportu

Bulloni di carrettu (bulloni d'aratu)

I bulloni di trasportu sò soprattuttu usati in legnu è ponu ancu esse cunnisciuti cum'è bulloni di l'aratu.Hanu una cima cupola è un quadru sottu à a testa.U quadru di u carrughju tira in u legnu cum'è a noce in stretta per una misura assai sicura.Disponibile in una varietà di diametri, i bulloni di l'aratu sò una scelta cumuni per ogni travagliu.

I bulloni di trasportu sò fatti da una varietà di tipi è gradi di azzaru per basta à l'abbundanza di applicazioni in quale sò usati.Quì sottu sò solu uni pochi di i tipi di bulloni di aratu cumuni.

Bulloni zincati: Prutezzione moderata contra a ruggine.

Bulloni d'acciaio di qualità 5: azzaru di carbone mediu;utilizatu in l'applicazioni automobilistiche d'alta resistenza.

Bulloni in acciaio inox 18-8: Stu materiale di scelta per l'applicazioni esterne è marine hè pruduttu da una lega d'acciaio cù una alta resistenza à a corrosione.

Bulloni di bronzu di silicone: Aduprati in a custruzzione di barche in legnu, questa lega di rame hà una forza è una resistenza à a corrosione megliu cà l'ottone.

Bulloni galvanizzati a caldo: Moltu più resistenti à a corrosione chè i zincati.Questi bulloni rivestiti grossi travaglianu cù noci galvanizzati per l'usu esterno in i zoni custieri.

Per i pezzi standard per piacècuntattate i nostri venditi.


Tempu di Postu: Mar-08-2022