Cunsiglii di mantenimentu di i denti di u bucket di l'escavatore

Cù l'usu cuntinuu di l'excavatori. L'usura di i denti di bucket di l'escavatore pò ancu aggravà sempre di più, dopu à usu di certu tempu, spessu pò esse dannatu, cusì cumu duvemu infermiera denti di bucket in i tempi ordinali? per insignà vi !

Prima, colazione è prutezzione.Dopu à aduprà sta cosa à i tempi ordinali, ùn vulemu esse in una pressa per almacenà, ancu ùn ciecamente per sigillalli, u megliu modu, hè di sorte è prutegge. hè, sorting, à piglià fora pollutants, polvara, impurities, ma dinù lassari li cosi di i marghjini di risturà limpezza, accussì, in u prossimu travagliu, ch'elli vi hannu un assai boni cundizioni usu.

Siconda, riparà protection.Digger in l 'usu di solitu, vulete dinù pagà attente à verificà, iddi è ogni tipu di terra toccu, hè inevitabbile chì l' attaccu di usu è lacrime, o statu dannatu, per questu, duvemu truvà u prublema. in tempu, cusì chì pudemu esse assai bè riparà elli, è poi finiscinu a prutezzione di a guaranzia.

quandu simu in l 'usu di digger, pudemu esse basatu nantu à i punte sopra à prutege, questu hè di solitu i cunsiglii basi per pruteggiri, hè di assicurà chì sta cosa usu durable di boni conditions.Often groove machine idraulica grab bucket dannu denti hè da qualchi ditagli, milla milla di diga distruttu da furmiculi, avemu solu in tempu di pace à mantene u mantenimentu di denti bucket pò esse megliu à aduprà.

000

Ningbo Yuhe Construction Machinery Co., Ltd

 

 


Tempu di post: 23-sep-2019