L'ispezioni è a manutenzione curretta dà una spinta à u Dozer Uptime

L'OEM chì fabricanu u so propiu trainu, cum'è Komatsu, offre tipicamente parechje opzioni chì ponu aiutà à riduce i costi operativi.L'idea hè di maximizà u uptime cumminendu l'applicazioni cù l'offerta di produttu di l'undercarriage più adattatu per questu. "Un tipu di undercarriage ùn si adatta à tutti i bisogni di i clienti," Nenne accunsenu."Per esempiu, i clienti chì travaglianu regularmente in cundizioni abrasive puderianu vulete cunsiderà un trainu di vita estensita cù bushing di diametru più grande, ligami profilati è rulli di diametru più grande per aiutà à minimizzà l'usura è riduce u costu".

Nathan Horstman, direttore di marketing di produttu, bulldozer cingolati, John Deere Construction and Forestry, ricumanda di travaglià strettamente cù i rivenditori lucali per determinà u trenu più adattatu per ogni scenariu.

L'estremità di travagliu di qualsiasi trattore crawler hè a lama.Inspeccione a cima di a lama è a guardia di spill è cercate danni causati da rocce o materiale pisanti.Inspect the corner bits in the bottom of the blade per l'usura è a corrosione.Inspeccione ancu u tagliu per l'usura restante.
Komatsu cunsiglia à i clienti chì utilizanu trattori cingolati di Tier 4 Final per amparà cumu si fermanu bè è chjude e macchine.

L'usura irregolare hè unu di i prublemi chì ponu esse curretti s'ellu si piglia abbastanza prestu per mezu di ispezioni periodiche.Per esempiu, se un operatore travaglia in pendii in una sola direzzione, a pista in discesa s'usera più rapidamente chè a pista in salita.Questu hè un abitudine di l'operatore chì pò esse cambiatu per uniformà i mudelli di usura.
L'OEM chì fabricanu u so propiu trainu, cum'è Komatsu, offre tipicamente parechje opzioni chì ponu aiutà à riduce i costi operativi.L'idea hè di maximizà u tempu di attività cumminendu l'applicazione cù l'offerta di produttu di u trenu più adattatu per questu.

Se u travagliu in un materiale chì si indurisce mentre si secca o si congela, a pulizia di u trenu di u trenu ogni ghjornu impedisce l'usura aumentata chì si trova cù i punti di cuntattu supplementari.

I chjassi duveranu esse verificati ogni ghjornu o ogni volta chì e cundizioni di a terra cambianu per assicurà a quantità adatta di a pista.L'aumentu di l'umidità di a terra, per esempiu, pò causà imballaggio in i sprockets è una pista stretta, chì pò riduce a vita di usu è porta à articuli secchi.

https://www.china-bolt-pin.com/excavator-bucket-tooth-pins-for-komatsu.html


Tempu di post: 16-aug-2019