Metudu per prevene l'allentamentu di u bullone esagonale esternu

Perchè u bolt hexagonal impedisce loose, hè per pudè megliu più permanente cosa più utile.So, cunnessione bolt esagonale chì hè u metudu di prevenzione sguassate? I seguenti cinque tipi di introduzione, u primu: mètudu di cuntrollu di attritu; Secunna: mètudu di cuntrollu meccanicu ; Terzu: prevenzione permanente di a lege sciolta; Quartu: u metudu di cuntrollu di punzonazione di riveting; Quintu: a struttura impedisce u metudu scioltu.

11可以给我们加上这个边框吗)_副本

1.Friction serratura: Questu hè u metudu più utilizatu per impedisce a perdita.Stu metudu crea una prissioni pusitiva trà e coppie di viti chì ùn cambia micca cù a forza esterna, in modu di crià una forza di attritu chì pò frenà a rotazione relative di i pariglii di viti. Questa pressione pusitiva pò esse ottenuta da a compressione assiale o simultanea di i viti. viti pair.Such cum'è l'adopzione di rondella elastica, noci doppiu, noci self-locking è inserti di nylon lock nuts.This metudu anti-loosening per trattà cù a rimuzione di a nut hè più còmuda, ma in l'impattu, vibrazione è carica variabile ambiente, à u principiu di u bolt vi causari la caduta di pretensione per via di rilassazione, cù l 'aumentu di u numeru di vibrazione, a perdita di pretensione à sbuccà cresce, l 'ultimu vi purtari a nut loose, fallimentu cunnessione filu.
2.Bloccatura meccanica: Aduprate cotter pin, stop gasket è string wire rope.U metudu di prevenzione meccanica loosening hè più affidabile, è u metudu di prevenzione loosening meccanica deve esse usatu per trattà cunnessi impurtanti.

3.Locking permanente:Spot welding, riveting, bonding, etc.This mètudu hè soprattuttu utilizatu per sfracicà i fasteners di filu durante u disassemblamentu è ùn pò micca esse riutilizatu.

4.Riveting and locking:Dopu strettu, u metudu di u puntu d'impattu, a saldatura è u ligame pò esse aduttatu per fà chì u paru di viti perde a so attività è diventa una articulazione non-detachable. U svantaghju di stu metudu hè chì u bullone pò esse usatu solu. una volta, è hè assai difficiule di sguassà.
Struttura 5.Locking: Ma a struttura impedisce loose ùn dipende micca da a forza di l'esternu, dipende solu da a propria struttura. U metudu di cuntrollu di looseness strutturale hè u metudu di cuntrollu di looseness di filu, chì hè u megliu metudu di cuntrollu di looseness in oghje. ma ùn hè micca cunnisciutu da a maiò parte di a ghjente.
bulloni esagonali


Tempu di Postu: Aug-02-2019