Solu cù una bona qualità pudemu avè bone vendite

U figliolu di pin cattivu basta à stallà u sedile di a carta, u figliolu di pin è u dente doppiu ùn anu micca scavatu uni pochi di figlioli di pin di pala per cascà o esse parziale, in fattu questu hè una carta gialla di mala qualità, quandu si installa a carta gialla di pin figliolu, questu ùn hè micca una ragione artificiale. A ragione hè chì a carta gialla ùn hà micca abbastanza per cullà, in u foru di u pin in u sedile di u dente a carta gialla hè ridutta, in fattu, quandu si scavà l'internu di u pin si moverà, ùn hà micca fattu uni pochi di ghjorni si moveranu u pin è u foru di u sedile di u dente per via di l'usura mutuale è renderanu u foru sempre più macinante, dunque questu sedile di dente ùn hè micca luntanu da u rottame. D’altronde, a carta in u bon pin hè sempre stretta, è a situazione sopra menzionata ùn si verificarà.

https://www.china-bolt-pin.com/excavator-bucket-tooth-pins-for-u-style.html

40CR-Pin-for-bucket-tooth-pin-Excavator_副本

Cù u prugressu di a scienza è di a tecnulugia è u sviluppu di l'ecunumia di mercatu, a ghjente dice addiu à l'ecunumia di scarsità gradualmente. In u mercatu di u cumpratore, a cumpetizione trà l'imprese hè estremamente feroce, è l'essenza di a cumpetizione hè a cumpetizione di qualità, u risultatu hè chì l'imprese di bona qualità elimineranu l'imprese di qualità inferiore.

I prudutti di alta qualità è i prudutti di bassa qualità, i costi di pruduzzione sò simili, ma a differenza di prezzu di u mercatu pò esse parechje volte; D’altronde, u prucessu di fabricazione di alta qualità riduce u tassu di rifiutu è tutti i tipi di cunsumu. Stu prucessu di pruduzzione à bassu costu porta direttamente benefici ecunomichi à l’imprese.

I prudutti di alta qualità per u marketing di l'impresa cù piena fiducia, hè a garanzia di successu di marketing. Se a qualità ùn pò micca cullà, allora u marketing efficace pò esse solu u fronte per sviluppà u mercatu, u spinu per perde terrenu, u spinu per espansione e vendite, u spinu per aumentà e lagnanze.

 


Data di publicazione: 9 d'aostu 2019