Solu cù una bona qualità pudemu avè una bona vendita

bad pin son basta stallà vai su di u sediu di carta, pin son è dou dente ùn hà micca scavatu uni pochi di pala pin figliola à falà o esse parziali, in fatti chistu è carta gialla di qualità mala ragione, quandu stallà pin son card yellow cat, stu ùn hè micca raghjone artificiale.U mutivu hè chì u giallu carta ùn hà abbastanza à cullà, in u pirtusu pirtusu in u giallu sediu carta di denti hè ridutta, in fattu, quandu scavà l 'internu di u pin si move, ùn hà fattu un uni pochi di ghjorni si move u pirtusu è u pirtusu di i denti per via di l'usura mutuale è facenu u pirtusu di più è più grinding, cusì stu sediu di u dente ùn hè micca luntanu da scrap.On à l'altra banda, a carta in u pin bonu hè sempre strettu, è l' a situazione sopra menzionata ùn accade micca.

https://www.china-bolt-pin.com/excavator-bucket-tooth-pins-for-u-style.html

40CR-Pin-for-bucket-tooth-pin-Excavator_副本

Cù u prugressu di a scienza è a tecnulugia è u sviluppu di l'economia di u mercatu, a ghjente dice addiu à l'ecunumia di carenza gradualmente. l'imprese di bona qualità elimineranu l'imprese di qualità inferiore.

I prudutti d'alta qualità è i prudutti di bassa qualità, i costi di produzzione sò simili, ma a diferenza di u prezzu di u mercatu pò esse parechje volte; Per d 'altra banda, u prucessu di fabricazione di alta qualità riduce a rata di rifiutu è ogni tipu di cunsumu.Stu prucessu di produzzione à pocu costu porta direttamente benefici ecunomichi à l'imprese.

I prudutti d'alta qualità à u marketing di l'impresa cun piena cunfidenza, hè a guaranzia di successu di marketing.Se a qualità ùn pò micca cullà, allora u marketing efficace pò esse solu u fronte à sviluppà u mercatu, daretu à perdiri terra, davanti à espansione vendite, daretu. per aumentà e lagnanze.

 


Tempu di post: Aug-09-2019