U dente grossu di filu di vite dente fine centu

Filu cumuni hà denti grossu è denti fine centu, listessu diamitru nominali pò avè una varietà di pitch, à mezu à elli a persona cù u più grande pitch hè chjamatu filu denti grossu, u restu hè filu di denti fine.

Longu à a direzzione di l'assi, a rotazione in u sensu orariu di u filu diventa un filu drittu, a rotazione in u sensu antiurariu di u filu hè chjamatu filu manca.

U tipu di denti, diametru grande, pitch, numeru di linea è direzzione di rotazione di u filu sò chjamati i cinque elementi di u filu, solu i cinque elementi di u stessu filu internu è esternu ponu esse rotati inseme.

Denti grossi: ùn hè micca bisognu di marcà u pitch, cum'è M8, m12-6h, m16-7h, etc., principarmenti facenu usu di filu di cunnessione, è filu di denti fine chì, perchè u pitch hè grande, u filu Angle hè ancu grande. , poviru self-locking, generale è primavera rondella cù l'usu: pitch hè grande, u dente hè prufonda, a forza di u corpu hè ancu grande.U vantaghju hè faciule di disassemble è assemble, cù u so cumpletu di pezzi standard, faciule. scambià.

Filu fine: deve indicà u tonu per mostrà a differenza da u filu grossu, e caratteristiche è u filu grossu à u cuntrariu, in modu di supplementà u filu grossu ùn pò micca suddisfà i requisiti è i regulamenti speciali, anu ancu una serie di filu finitu, principalmente utilizatu in u sistema idraulicu di raccordi di pipa metrica, parti di trasmissione meccanica, forza insufficiente di parti di pareti sottili, essendu limitatu da u spaziu di pezzi di macchina è autobloccanti per dumandà un albero più altu, etc.

ghjudice filu vite hè denti grossu o denti fine, ghjudicà l 'usu di filu vite circa prima, misurà a lunghezza di n pitch cun caliper di reoccupy incerta, dopu à dividendu n calculu, verificate tavola filu vite torna pò.

Caratteristiche di i denti grossi è fini(bolt):

1, denti fine spirale Angle hè più chjuca, più favurèvule à filu self-locking, cusì denti fini generalmente usatu in u bisognu di impedisce loose loose.
2, pitch filu di denti fini hè picculu, in u listessu filu lunghezza, più denti, pò ghjucà un rolu à riduzzione di perdite fluidu, cusì hè usatu in u bisognu di sigillari l 'occasione.
3. Meno denti di a listessa lunghezza di filu grossu, grandezza di seccione più grande di ogni dente, u stress megliu, più adattatu per a forza di trazione più grande è a forza d'impattu.
4, filu denti fine deve dinù avè u vantaghju di picculu pitch pò ghjucà u rolu di fine tuning

边框(展示的图片里都45可以给我们加上这个边框吗)_副本

 


Tempu di Postu: Aug-05-2019