U metudu di saldatura è riparà u corpu di bucket è u dente di bucket di escavatore

I metudi di saldatura è riparazione di u corpu di u bucket di l'escavatore è u dente di u bucket sò i seguenti:

Materiale di bucket è a so saldabilità

1. Pulite u locu di saldatura prima di saldatura

Hè di caccià a carne di saldatura cracking uriginale, cù a macinazione di fasi di triturazione o l'usu cundizionale di l'aereo di l'arcu di carbone, ma l'aviò deve esse pulitu ossidu di ferru pulitu.

2. Pre-riscaldamentu deve esse realizatu prima di saldatura

Sè pussibule, preheat a pusizioni di saldatura à 100 degrees.Then aduprate u bastone di saldatura cù un diametru di 3.2J507 per a saldatura, è ferma dopu un pocu tempu di saldatura.Aduprà u martellu per chjappà a saldatura è u bordu di a saldatura.Dopu chì a saldatura hè finita, aduprate u martellu per chjappà finu à chì a saldatura hè basicamente cooled.U scopu hè di liberà u stress di saldatura, postu chì u trattamentu termale post-saldatura ùn hè micca pussibule.

3. Materiali di saldatura adattati deve esse sceltu per a saldatura

Tipu di l'elettrodu hè impurtante. Sè vo vulete capisce chì tipu di materiale chì avete da piglià una prova di schiuma di ferru, una prova hè stata fora, è dopu secondu a distribuzione di l'elettrodu nantu à a linea.

4. U corpu di bucket è saldatura di denti bucket di excavator deve esse cumplettamente saldati

Quandu a saldatura deve assicurà a penetrazione di a saldatura, se u gap di a pusizione di saldatura pò esse grande in a piastra posteriore.

fr

Ningbo Yuhe Construction Machinery Co., Ltd


Tempu di Postu: Nov-27-2019